Ter afsluiting

3 januari 2023 - Rotterdam, Nederland

Nog even dit.
Na de nodige vertragingen (wachtlijst i.c.m. vakantie van m'n huisarts) vanochtend eindelijk meer duidelijkheid over m'n knie gekregen, want de uitslag van de MRI-scan is bekend: ik heb een scheur in m'n meniscus i.c.m. een verdikte kruisband, al is het niet duidelijk of dat laatste door mijn Balinese valpartij komt.

Opereren doen ze tegenwoordig niet meer zo snel bij een meniscus, zo is me verteld. Volgende week naar de fysiotherapeut en na een paar behandelingen moeten we dan -eventueel- alsnog kiezen voor een operatie. Dat laatste heeft niet m'n voorkeur, omdat daar een relatief langdurige revalidatie mee gepaard gaat. Als we het met alleen fysiotherapie afkunnen, ben ik er hopelijk na een week of zes vanaf, al kan het ook makkelijk nog wat langer duren.

Dus dit. Shitzooi, maar het is niet anders. Ben wel blij dat er nu, zo'n zeven weken na de val, eindelijk verbetering in het vooruitzicht is!

Doei allemaal en selamat tinggal!

1. Inge:
    3 januari 2023
    Tja, niet zo maar een zere knie wat vanzelf wel overgaat. Hopelijk dat fydio uitkomst biedt. Paul syerkte gewenst ook namens jan. Kom je de deur nogwel uit en is fietsen ren obtie. Lieve groet, inge
  2. Leonie:
    6 januari 2023
    net je vorige verslag met plezier gelezen, klinkt ondanks alle ongemakken als een heerlijke trip!
    en die dolfijnenfoto is top natuurlijk!, en jij in een rijstveld ;-D
    hopelijk gauw je knie weer beter!
  3. Ivo:
    6 januari 2023
    Shit van je knie. Gelukkig heb je toch nog van je vakantie kunnen genieten. Hopelijk kan de fysio je knie 'fixen' en is een operatie niet nodig.