Welkom op mijn reisblog!

1 oktober 2018 - Rotterdam, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger

Ik ga deze website gebruiken om je op de hoogte te houden van mijn reis naar Indonesië, in oktober/november 2018.

Op 9 oktober stappen mijn maat Illjie en ik op een Airbus A380 van de Emirates. Met de A380 vliegen is al een belevenis op zichzelf. Het is het grootste passagierstoestel ter wereld met een capaciteit van bijna 900 passagiers, afhankelijk van welke indeling de betreffende maatschappij kiest. Voor wie centen genoeg heeft zijn de mogelijkheden aan boord out of this world. Zo kun je op 12 km hoogte een douche nemen en zijn er privé suites aan boord!
Voor de liefhebbers, kijk desgewenst 's rond op:  https://www.emirates.com/nl/dutch/experience/our-fleet/a380/ .

Op 9 oktober vertrekken we dus. We vliegen eerst naar Dubai, waar we een tussenstop van anderhalf uur maken om vervolgens naar Bali's luchthaven Denpasar door te vliegen. Daar landen we op 10 oktober, even voor drieën in de middag.

De eerste drie dagen zijn we hier: https://lavillakishikishi.jimdo.com/. Daar leggen we onszelf een strikt regime op van slapen, goed eten, een Bintangetje hier en daar, wat zwemmen/snorkelen en veel massages. Na die drie dagen gaan de avonturen echt beginnen, waarover later meer!

1. Eline:
    9 oktober 2018
    Heul veul plezier Paulchen!
  2. Tim:
    11 oktober 2018
    Zal je blog met een schuin oog in de gaten houden. Veel plezier!
  3. Kire Leros:
    11 oktober 2018
    Ja, dat zijn interessante machines! We hebben een keer ons aperitief in de wijnkelder gedronken en vervolgens de lunch laten bezorgen op het dakterras. Die van ons had overigens geen zwembad maar een paar bowlingbanen. En je raad het al, gewone schoenen mag niet en voor bowlingschoenen moet je bijbetalen… Mathilda was toendertijd vooral onder de indruk dat ze Frozen in 369 talen aanbieden.
  4. Anneke:
    12 oktober 2018
    Leuk, Paul om jullie belevenissen zo te kunnen volgen en "stiekempjes" mee te genieten!!
  5. Anneke:
    18 oktober 2018
    Paul, wat een leuk verslag van het 1e deel. Ik wacht het volgende deel in spanning af. Veel plezier, Anneke.